onsdag, augusti 26, 2009

• fladdrigt sms

Det kom ett mess idag. Som fick mig att säga Iiiiiiih!

Jag trodde stenhårt att det var någon annan. Och hade gett upp, och eller med flit glömt, att det kunde komma mess från den här personen.

Fladder i magen!

Oväntat mycket fladder i magen.

De sägs att det är då det händer. När man minst förväntar sig.

Och samtidigt: jag vill inte. JAG VILL INTE. Fy fan för att bli kär, fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan, det är så jäääääävla jobbigt. Och det passar inte. Inte nu, inte sedan - vadå, aldrig?? Men...
Och inte DU.

Jag vill inte, orkar inte, kan inte, står inte ut, det går inte, nej nej nej.

Eller jag menar JO JO JO JO, nu på en gång, GENAST, nu, snälla nu, nu på en gång, kan vi...? Kom igen kom igen kom igen kom igen.


Suuuuck.


Fy fan för underbart fladder i magen.

2 kommentarer:

  1. Åh vad härligt det låter. Och så blir jag ju nyfiken på om det är någon man känner också... Håller tummarna för att det är någon bra.

    Kram
    Pi

    SvaraRadera
  2. Kan inte avslöja det... hehehe! ;-D
    (Den som lever får se - jag vet knappt själv)

    SvaraRadera