onsdag, april 28, 2010

• nej

Idag är det NEJ.

Idag är det den stora nejsägardagen.

Nej till allt.

För först ska jag säga nej till en hel radda med saker, sånt som är jobbigt och svårt att säga nej till men det är ändå det enda raka.

Så jag har laddat. Laddat* med många stora tunga lugna och tydliga NEJ.




För sedan är det dags för lite livsbejakande JA. Men det är alltså inte dags än. Jag får ge mig till tåls. Härda ut. Ska bli bra det här. Jag vet ju det. Ut på andra sidan.


* Som bokstavlig uppladdning lät grabbarna på Target mig komma ner och skjuta några serier innan också. Dubbelt laddad alltså.
Det var mycket upplyftande!
Dessutom visade det sig att serierna här om veckan inte var en tillfällighet, jag kan fortfarande skjuta.



Men först. Nej.

Nej nej nej nej nej nej nej.


Heja på mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar