onsdag, mars 23, 2011

• mer warg

Ja, alldeles oavsett att Kajsa inte lär ha sagt så där, så tog jag i alla fall vad jag hade. Här ska bli andra bullar! Detta utan att jag för den skull bakar det allra minsta, nejdå.

Nä, jag tog helt enkelt de gamla hyllor jag redan hade (och redan ratat ur skönhetssynpynkt) och satte upp dem igen. För de här spridda 'bullarna' det blir med brist på förvaring - ja nu stod jag inte ut längre.

Ur skönhetsperspektivet vet jag inte om vinsten är så stor - men nog är det väl bättre med lite ordning i en ful hylla än ett rörigt rum med normalsnygg vägg? Håll med mig nu, vänligen...

Det känns som om rummet kommer krympa men å andra sidan kommer det ju bli mindre prylar på annat håll — undrar om det går på ett ut?

Jäpp, det är 'Kajsas' projekt idag i alla fall. Med de här osedvanligt hårda väggarna är det ett dagsprojekt att borra sju hål.





- via min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar