tisdag, januari 26, 2010

• det är tomt, så jag lånar

Jag har inte mycket i huvudet just nu. Åtminstone inte att blogga om. Men eftersom jag saknar att hänga här så lånar jag friskt från DN. Som ju är en av de ständiga källorna till...
... ja till förundran, förfäran, förväntan, förskräckelse och förvåning.

Eller som detta, som jag inte märkt av alls, men säger de det så är det väl så.
Kanske. Jag tror på det eftersom jag gärna vill tro på det.





Bild på väska från El Naturalista. Som först och främst gör skor så sköna att man aldrig vill ha något annat på fötterna. Och så tänker de på miljön också. Big time.
Trevligt.

Utseendet på deras grejer har jag en sorts hatkärlek till. Man kan säga att de förmodligen lämnar få människor oberörda i alla fall. Något för G att hata.

Vill du prova deras fotbeklädnader finns de här, där de som jobbar generellt sett är oerhört vänliga och tillmötesgående, dessutom.
Bara en sån sak.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar