måndag, januari 04, 2010

• klen tröst

Jag har just blivit varnad för den fantastiska mannen jag träffade här om dagen.

Och här när jag går omkring och grottar mig i det jag såg men vägrade se, och förstår att jag kan inte träffa honom igen, och gruvar mig åt det intresse vi visade varann men att... ja att det inte kan funka. Och jag tröstar mig med 'jag hade i alla fall inte sex med honom'. Fast det är något som jag hade föreställt mig skulle hända i framtiden, något jag helst av allt hade gjort på en gång med honom.

Det är en klen tröst i att vara 'glad' över att man inte har gjort det man helst av allt hade gjort.

Jag kan inte påstå att idag är någon rolig dag.

2 kommentarer:

  1. Åh vad trist när det blir så. Nu vet jag ju inte vad "felet" med honom är, men han kanske har förändrats?
    Kram
    Pi

    SvaraRadera
  2. Man kan önska sig! Den som lever får se men det ser inte ljust ut. Men hur är det nu, mister du en så står dig tu...
    ... tusan inte en jävel så långt ögat kan nå.

    Äh, jag drar täcket över huvudet ett par år till. Så får jag se.

    Men jag är glad att du är 'där ute' - kram tillbaka!

    / M

    SvaraRadera