söndag, januari 23, 2011

• frågade någon råttan? Spännande!

Den här artikeln råkade jag snubbla över just idag, efter en natt när jag tyckte min egen tinnitus var ovanligt jobbig. Helt enkelt ett förbannat tjutande, haha!

Ovanligt jobbig, för jag kan uppleva att det är värre vissa dagar, medan jag andra dagar inte ens funderar över det eviga tjutet.
Ström i nacken medan jag får höra en (säkerligen mycket irriterande) ton låter ju inte så lockande i sig, men va fa.. Det kan man väl härda ut med bara det blir lite lugnt sedan?

Och jag tänker på dem som har det betydligt värre än jag. Som vissa författare till exempel. Som jag iofs inte läst men som kanske skulle må bättre om det slutade tjuta. (Och då kunde han sluta bråka med min söta favorit, som förklarar så mycket (annat!) på ett bra, roligt och intressant sätt.)

Och därmed har jag nu bytt ämne fullkomligt.

Nåväl. Hoppas tystnaden var skön för råttorna i alla fall. Hur nu forskarna mätte hela undersökningen...?

Spännande är det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar