torsdag, september 24, 2009

• eniro suger fett

Eniro är det värsta patrask jag vet.

Må hända för tillfället, tillfället är just nu uppe i tre år...

Hitta.se däremot, de sköter sig exemplariskt.

För mer än tre år sedan började jag ändra mina uppgifter hos eniro. Gång på gång, säg en gång i månaden, i snitt, i mer än tre år, har jag bekräftat mina uppgifter med telefonsamtal och sms. Jag har naturligtvis även ringt upp dem och frågat hur i hela fridens dar det kommer sig att de omöjligt kan ändra mina adressuppgifter och varje gång säger de '... ojdå...', påstår att de ska ordna det manuellt och att jag ska vänta en timme så ska det nog vara ordnat.

Eniros timmar är de längsta jag vet. Hittills 1.576.800 minuter. Drygt.

Och det är fortfarande inte rätt.

Senaste dygnet, när jag åter kom på att inget hänt, har jag bekräftat på sms fem gånger och telefon en gång.

Sedan ringde jag upp dem men de har bara öppet till 17.

Sjutton också.

Jag som ringde 17:05.

Inte för att det hade hjälpt, misstänker jag.



Puckon. Rikspuckon.

1 kommentar:

  1. Hej Mia,
    Helt uppenbart har något blivit väldigt fel hos oss. Om du hör av dig till mig lovar jag att detta ska lösas.
    Hälsningar
    /Emma, presschef på Eniro
    emma.riblom@eniro.com
    08-55331075

    SvaraRadera