måndag, september 28, 2009

• i can't go for that

Jag måste ge mig inför denna 80-tals strömmning. Jag kapitulerar.
Vaknade med refrängen i huvudet. Snart kom resten.

Hall & Oates; I Can't Go For That

Horoskopmeing? You bet!!

Är det för ett jobb jag gör nästan vad som helst? Men inte 'that'? Eller är det som vanligt om kärlek; den där relationen som jag-nästan-har men ändå naturligtvis inte alls har? Näe förresten, för relationer jag inte har gör jag inte nästan vad som helst! Jag ångrar mig genast och undrar hur jag tänkte nu :-) Men låter det ändå stå kvar för er att se.

Här är den dock, den lilla låten. Det är inte jag som hade den på ett blandat kasettband den här gången, däremot gick denna kasett flitigt i klädbutiken jag jobbade i för 20 år sedan. Hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar